معرفی روش های کارت به کارت
نوشته شده توسط : danial

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، دیگر خبری از صف های طولانی و ماندن در نوبت برای انتقال وجه و کارهای بانکی  نیست و حتما شما هم تجربه انتقال وجه یا همان کارت به کارت کردن را دارید. عرضه و تولید نرم افزارهای موبایلی ، جای گیری دستگاه های ATM ، و ... صرفه جویی بزرگی در وقت و انجام عملیات بانکی را بسیار راحت تر کرد. یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر کسی ایجاد شود این است که روش های کارت به کارت کردن چیست ؟ از چه طریقی می توان در مسافرت ، محل کار یا منزل و ... اقدام به انتقال پول کرد ؟

معرفی روش های کارت به کارت پول

همانطور که در قسمت مقدمه به آن اشاره شد ، امروزه دیگر کسی برای انجام عملیات ساده ای مانند کارت به کارت کردن ، به بانک ها مراجعه نمی کند و نیازی به حضور در بانک و ماندن در نوبت نیست . البته در نظر داشته باشید که زمانی که قصد انتقال پول بیشتر از سقف تعیین شده داشته باشید باید به بانک مراجعه کنید. حال در ادامه روش های کارت به کارت پول را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

 کارت به کارت کردن با اپلیکیشن های موبایل

ساده ترین و بهترین روش کارت به کارت کردن استفاده از موبایل بانک یا سایر اپلیکیشن های موبایل است . از آنجایی که امروزه تلفن های همراه بیشتر از هر چیزی در دسترس است ، پس خیلی سریع و راحت می توانید از طریق اقدام به انتقال وجه نمایید . در ادامه در این خصوص روش های کارت به کارت کردن با موبایل توضیحات بیشتر را ارائه خواهیم داد.

 

کارت به کارت کردن از شعبه

قدیمی ترین اما کم محدودیت ترین روش انتقال پول مراجعه به شعب بانک ها و تکمیل کردن فیش واریز نقدی در صورتی که فرستنده و گیرنده پول هر دو در یک بانک حساب داشته باشند ، یا فرم درخواست انتقال از طریق پایا یا ساتنا در صورتی که طرف مقابل شما در بانک دیگری حساب داشته باشد و تحویل دادن آن به متصدی بانک است ، البته در نظر داشته باشید برای این کار شما نیاز به شماره شبای حساب خود نیز دارید ، دارندگان حساب بانک ملی برای دریافت شبا ، مقاله دریافت شناسه شبا بانک ملی را مطالعه فرمایند. نکته دیگر این است که برای انجام کلیه عملیات های بانکی ، از جمله کارت به کارت کردن پول ، نیاز به همراه داشتن اصل کارت ملی و ماندن در نوبت بانک داریدکه ممکن است برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارت به کارت کردن به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1008/معرفی-روش-های-کارت-به-کارت.html

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: